Zeitschrift für Entwicklungspsychologie und Pädagogische Psychologie 2019 - Ausgabe Heft 04
Zeitschriftenheft

Inhalt:
Inside Self-Regulated Learning. Measuring and Predicting Intraindividual and Interindividual Variation in Self-Regulated Learning over time

Mind the Gap! Unmet Time Schedules Predict University Students Negative Affect during the Examination Phase

Incrmental Validity of Online Over OFfline Reports of Volitional Control in Prediciting Learning Success

How Conscientiousness and Neuroticism Affect Academic Procrastination.Mediated by Motivational Regulation?

Daily FLuctuations in Motivation. A Longitudinal Diary Study Over an Entire Semester at University.


Dieses Medium ist verfügbar und kann daher nicht vorgemerkt werden. Besuchen Sie uns gerne, um dieses Medium auszuleihen.

Weiterführende Informationen


Serie / Reihe: 51. Jahrgang

Standort: RÜD

Schlagwörter: Lernen Selbstregulation Studium Schulwesen

CL 2019-53

Zeitschrift für Entwicklungspsychologie und Pädagogische Psychologie 2019 - Ausgabe Heft 04. - Göttingen : Hogrefe, 2019. - 184-244 Seiten. - (51. Jahrgang; Heft 04)
ISSN 0049-8637 Festeinband : EUR 53.00

Zugangsnummer: 00004130 - Barcode: 2-9445191-5-00014580-0
Zeitschriften der Psychologie - Zeitschriftenheft