Jackson, Tim
Mastering fashion marketing
Buch

This is the first book on the subject that combines contemporary marketing theory with analysis of operational marketing practice within the fashion industry. It contains the views of key practitioners and much original case study material from leading fashion organizations to provide unique insights into the reality of fashion marketing.

Dieses Medium ist 2 Mal vorhanden. Klicken Sie auf Medienstatus anzeigen, um die Verfügbarkeit des Mediums zu prüfen.

Weiterführende Informationen


Serie / Reihe: Palgrave Master Series

Personen: Jackson, Tim Shaw, David

Standort: BSP Drontheimer

Schlagwörter: Marketing Bekleidungsindustrie

QP 600 J12-02

Jackson, Tim [Verfasser]:
Mastering fashion marketing / Tim Jackson ; David Shaw. - Basingstoke : Palgrave Macmillan, 2009. - XVIII, 376 Seiten. - (Palgrave Master Series)
ISBN 978-1-4039-1902-1 kartoniert : EUR 32.95

Zugangsnummer: 00007675 - Barcode: 2-9394144-8-00008407-9
Allgemeine Betriebswirtschaftslehre - Buch